My new BFF...

Inspirerad av mitt Paris Hilton maraton har jag funderat över mina nuvarande vänner och känner att någonting behöver förändras drastiskt. Efter förra helgens middag kom jag fram till att jag inte haft så kul på länge. Det av avslappnat och opretentiöst och jättekul. Framför allt behövde jag inte känna att jag hade tvingat mig på dem utan var väldigt väldigt välkommen.

Så när en del av mitt problem ändå antagligen ska till utomlands och jobba i vår är det ett utmärkt läge för att styra upp och framför allt styra om saker lite. Jag ska vara kvar här ett halvår och det har jag ingen lust att spendera med att jaga folk och tigga om uppmärksamhet åt höger och vänster. Nu när jag har tänkt på det förstår jag inte ens varför jag ansträngde mig i första taget. En av mina bästa vänner(som uppenbarligen inte bor här nere, för då hade jag ju inte behövt bitcha så) sa, enkelt och koncist: "Du har aldrig varit den som behöver ringa folk och be om att få vara med, varför ska du bli sån nu?" Det är alldeles rätt.

Själv har jag på nåt sätt snöat in på de här enstaka personerna och trott att de är de enda vännerna jag har här nere. Sen dyker det upp personer som jag har glömt bort från både höger och vänster som gör att jag inser att jag faktiskt har andra vänner, som mer än gärna vill umgås med mig. Så det får vara nog, hon kan åka iväg och ha det så kul, när hon kommer tillbaks är jag förhoppningsvis inte kvar här ändå. Varför i helvete ska jag ödsla tid på henne nu? Nej, linjen är dragen.

Synd bara att jag inte är Paris och kan ha ett helt program med massor med sökande att välja bland. Då hade jag kunnat fälla fantastiska repliker som "I can only have one true BFF", "TTYN (Talk To You Never)" och den fantastiska klassikern "That's hot". Det är nog det bästa av det sämsta som jag någonsin sett. Sämrebättre än Tila Tequila!

Jag hade ett långt galet maraton under min morfindimma. Det skulle inte förvåna mig om det gjorde att serien var ännu bättre. Jag rekommenderar det till alla som vill ha ett tidsfördriv som man inte behöver koncentrera sig på övht. Det bästa av allt är att man kan titta på det direkt på MTV.com, så man behöver oroa sig för att någon skulle råka hitta det på datorn! Det hade ju trots allt varit pinsammare än porr.

TTYL (Talk To You Later)


Kommentarer
Postat av: S A N N A

härlig blogg sötnos!



kram. (:

2008-12-17 @ 10:53:26
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0