På grund av tekniska problem är kvällens My New BBFF inställt.

Tyvärr kära barn. Julstressen har tagit död på mig. Efter att ha bakat åtskilliga pepparkakshus, slagit in högar med paket och skrivit miljontals klapprim har jag fått kramp i hjärnan. Ett utmärkt exempel på detta är mina planer på hur jag ska knäcka Warner för att de skjutit på Harry Potter premiären:

Jag: Fan vad jag hoppas att någon får tag på Harry Potter filmen och lägger upp den på nätet. Jag brukar inte vara för sånt men det här gången hade det fan varit rätt åt de jävlarna!
Sambo: Men de kommer ju tjäna miljarder på den ändå.
Jag funderar medan vi går vidare mot affären.
Jag: Men om jag lägger upp en gammal film själv och skriver en text som kommer upp i början om att alla ska låtsas att det är den nya filmen, så blir de lite skrämda i alla fall.
Sambo: Finns ju folk som gör det, lägger upp vilken skitfilm som helst.
Jag: De är ju bara horfittor* som vill jävlas och jag hatar det... JAG VET! Jag skickar ett öppet brev till Warner om att jag har den nya filmen och om de inte släpper den på bio snarast så kommer jag lägga upp den på nätet!
Sambo: Det är ju inte så bra.
Jag: Vadårå?
Sambo: Då kommer du ju få sitta i finkan för utpressning.
Jag: Just jävlar.

Så nej. Hjärnkramp. My New BBFF är inställt på grund av sjukdom.

*Ett nytt svärord jag använder på prov för att se om det ska ersätta bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0