BIG mistake.



Mina nya bruna jeans blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig...  Men jag kanske kan växa in i dem?
Jag klickade runt på nätet i jakt på ett par snygga bruna jeans med rätt så smala ben och klickade därför i det i sökfältet. Då fick man upp alla bruna jeans. Inklusive dem som var från kollektionen för storvuxna kvinnor. Jag beställde dem min storlek och när jag packade upp dem idag höll jag på å smälla av. Det må hända att det var min storlek. I ett parallellt universum. Så det blev en stor besvikelse (ursäkta ordvitsen). I övrigt var de perfekta, när det gäller färgen.

Tyvärr fick hela jag plats i ett byxben. Så bra är jag inte heller på att sy så jag kan sy om dem till två par, dessutom är jag för lat för det också. Så jakten på nya jeans fortsätter. Men en massa massa andra godsaker fick jag hem också. Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag vill och inte vill behålla och sen kanske det kommer upp bilder på resten av kläderna. Som inte var ett gigantiskt misstag(ursäkta ordvitsen igen, jag kan inte låta bli).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0