Dagens...

Väder



När jag gick hemifrån imorse var det torrt och soligt om än lite kallt. Så jag bestämde mig för att dra på mig min skinnjacka, som är min absoluta favorit och ha på mig lite extra varm mössa och halsduk. På vägen hem blev det snökaos. Inte så bra för mig för jag höll på att frysa ihjäl och inte så bra för jackan som inte borde bli blöt. Men vi klarade oss båda två.

Jag handlade tack och lov på vägen hem, för att slippa gå ut igen så nu ska jag äta soppa och börja min sista seriemissbrukardag med Tila Tequila och fortsätta vidare med True Blood.

Kommentarer
Postat av: SussieK

Åh :D gillar klockan!

2008-12-18 @ 14:42:54
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0