DAMMIT! DET ÄR JU FARS DAG!

Tack och lov för internet, annars hade jag ju suttit här i en galen weedsbubbla. Det är ju fars dag goddamit och jag höll på att glömma! Men så påminde facebook mig av alla grejer. Vem har sagt att det är meningslöst? Bäst att jag ringer hem innan min mamma påminner mig. Jag har inte precis varit bra på att komma ihåg såna här saker på senaste tiden. Riktigt pinsamt dålig har jag varit så det är bäst att jag skärper mig.
Och apropå pappor så har jag precis sett säsongsavslutningen av Weeds... Men Nancy är inte dum hon. Det är säkert en gammal ultraljudsbild på Silas eller Shane. (Sorry för spoilern alla två läsare...)
Nä, nu ska jag prata med folk så jag inte glömmer bort hur man gör. Det blev inget samtal till min kompis, men det ska nog avklaras lite senare idag. Vi hörs igen, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0