From bad to worse to allright mama...

Ja, föreläsningen var inte så jävlig som jag trodde den skulle vara. Den var värre. Första timmen ägnade jag mig åt att stirra ut genom fönstret för att slippa höra hennes självgoda livshistoria. Som kan summeras såhär: blablablaUSAblablablaRollingStoneblablabla.

Andra timmen skulle vi analysera foton. Väldigt välbekanta foton. Hennes foton som hon tog i jänkarland på åttiotalet. Samma foton som i förra kursen jag hade henne, för tre år sen. Ja, kul... INTE. Sen berättade hon om uppgiften vi ska göra tills på fredag. Samma jävla uppgift som vi fick i den andra kursen. FÖR TRE JÄVLA ÅR SEN. Seriously. Hon har haft tre år på sig att komma på nåt annat, snacka om att vara oengagerad. Uppgiften är i alla fall att vi i en fotoautomat ska illustrera oss själva med hjälp av rekvisita osv. Men det får inte vara som en rebus sa hon och gav oss nåt exempel på en bra idé. Som var precis som en rebus. Ah well, bull läge att jag inte har sparat det gamla fotot och glömt vad jag gjorde förra gången. Men jag hittar nog på nåt, jag tänker ju inte överanstränga mig precis.

Jag satt i vilket fall som helst och gnisslade tänder och svor som en sjöman hela förmiddagen. Hittade ett flertal nya hatobjekt i klassen(fjäskare) En sak var bra dock, min outfit. Inte för att den var så värst fancy, men det var varmt och skönt. Jag visste att det skulle vara svinkallt i salen, av tidigare erfarenhet. Så jag kom väl förberedd, skåda vinterkläderna (och andra tillbehör):

Snart ska jag ut och promenera med en bebis(inte mina kissekatter utan en riktig) också så det blir nog trevligt! Sen är det serier igen. Entourage, om inte grannen min kommer över och ser på Greys Anatomy med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0