Frukost är för suckers!

Ja frukost är nyttigt och blablabla, men komigen, det är ju den tråkigaste måltiden på hela dagen. Dessutom kan jag inte äta direkt när jag vaknar.. Det kanske är det som är problemet iofs. Nu sitter jag här med två mackor, men det räknas inte som frukost när jag har varit uppe i fem timmar. Det är nog snarare lunch...


Jag har varit uppe sen 8 imorse fastän jag är ledig idag, det är en jävla bedrift för mig! Det är inte ofta jag är uppe innan 11 en ledig dag, men idag skulle jag vara bebisvakt på förmiddagen. Sambos polare är pappaledig och behövde lite hjälp och jag är ensam och behöver lite sällskap. win-win situation helt enkelt!


När jag kom hem fick jag städdille och dammsög hela lägenheten, sen tvättade jag golven och så tog jag itu med att göra rent badrummet när jag ändå var igång. Så jag har varit riktigt duktig och jävligt effektiv. I vanliga fall brukar jag knappt ha hunnit klä på mig vid den här tiden. Känns bra att ha heeeeeeela dagen kvar... Till att titta på serier så klart! Wiieee!

Först Entourage. Jag tänkte spara senaste Gossip Girl tills jag ska äta middag eller så. För den som väntar på nått gott  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0