God morgon - God natt

Jaha. då har man passat barn och än en gång insett att man inte är redo. Visst är det mysigt och så, men det är ju fantastiskt skönt att lämna tillbaks lilltösen och bege sig hem på en tupplur. Speciellt när man inte lyckades somna förrän efter tre och sen gick upp klockan sju.

Klockan är inte ens tio och jag har redan hunnit med att ha ett flertal toppar och dalar:
Hittade inte mitt jävla bibliotekskort och hade femtielva försenade lån - dal.

Beställde biljett hem till sthlm utan returbiljett - dagens högsta topp.

Vaknade i ett så sjukt jävla kallt rum att jag inte kunde förmå mig att kliva ur sängen på tio minuter för att jag i ett desperat ögonblick fick för mig att öppna fönstret - djup dal.

Gick upp tio över sju, oförsoven och hann tvätta och smörja in ansiktet och allt - liten topp.

Hittade bibliotekskortet efter en jävla massa härjande här hemma och lånade om böckerna på nätet - lagom hög topp.

Upptäckte att jag har en skuld på 206 kr på böckerna - mycket mycket låg dal.

Ska få ta mig en liten tupplur - kan nästan toppa sthlmsbiljetten. (NÄSTAN skrev jag faktiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0