Gossip girl here...

...nä, knappast, inte mer än att jag håller på och titta på det nu. Sista avsnittet innan läggdags tänkte jag. Det är ju trots allt skoldag imorgon. Inte för att jag längtar, jag har haft den läraren i en annar kurs. Hon har jobbat på Rolling Stone. Jävligt coolt? Inte med tanke på att man får höra det var femte minut. Jag menar, det var ju 30 år sen. Snacka om att leva på gamla meriter. Jag kanske ska fråga vad hon gjorde efter Rolling Stone. Vore ju kul att höra att hon hamnade på typ Hänt Extra. Moahahaha. Yeah well. Jag har för mig att hon "var med och skapade" Modette enligt egen utsago. Det gick ju så lagom bra. Den trycktes väl sisådär i fem nummer. Haha. Nä, nu börjar jag bli ondskefull. Det är såna dumheter som jag lärt mig av Blair Waldorf. Så jag ska nog lära mig lite till så jag är väl förberedd tills imorgon.

Visste ni förresten att rösten till Gossip Girl är Veronica Mars (Kirsten Bell)? Eller ja, så säger ju det allsmäktiga internet i alla fall och det är ju alltid sant! Åh, jag älskar Kirsten Bell, hon är med i Heroes också. Hon är iofs kanske inte den bästa på karaktärsroller, men som smart (post)teen med skinn på näsan är hon jävligt rolig. Kanske ska titta om på Veronica Mars. A long time ago, we used to be friends.. En annan dag. Nu ett sista Gossip Girl och sen nanna.

Kul att 9 pers läser min blogg. Mycket märkligt att någon gör det över huvud taget. Varför? Det sparar jag tills imorgon.
Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tjo!^^



Haha jaa man får se till att göra minst EN cool grej som man kan leva på resten av livet.^^



<3

2008-11-10 @ 02:54:00
URL: http://lindabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0