Here we go again!

Ja, så har jag då sussat i några timmar. När jag vaknade hade bredbandet dött på nåt mystiskt sätt. Det blev till att starta om, dra ur, koppla in sladdar och till slut på lika mystiskt sätt som det hade dött, startade bredbandet igen. Jag har klickat runt lite i allmän trisstess, hoppat in i duschen och tänkte gå och handla. Men det regnar.  Jag skulle gärna köpt nån hämtmat istället, men allting här i närheten är mer fett än mat, så det blir inget med den saken. Jag vill ha nåt fräscht och gott på en gång, typ tofusallad med bulgur. Eller kanske tofutacos. Mmm. Så nu ska jag nog internetshoppa i väntan på att regnet ska avta. Inte för att jag har någon plats i garderoben för mer kläder, eller pengar för det för den delen heller. Men man kan ju alltid titta.

Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej! :)

kika gärna in på min frågestund :D

http://saandranormaan.blogg.se/2008/november/fragestund.html#comment

2008-11-09 @ 13:51:51
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0