Morning has broken...

Jag försökte preciis leta upp den, bara för att komma i rätt stämning. Men jag hittade ingen bra variant. Den jag tänker på är det en tjej som sjunger med en liten späd röst. Aja, jag kan faktiskt leva utan det. Nu ska jag käka frukost och titta på The Hills. För ja, jag har precis gått upp. Det är sanningen. Jag vaknade vid elva, men så hade jag ingen lust att gå upp bara så jag somnade om. Jag kan sova bort en hel dag. På riktigt. Men jag hade ju planer för dagen. Först frukost och The Hills. Sen ska jag faktiskt vika ihop all tvätt som ligger på min sambos sida av sängen. Sen ska jag dessutom dammsuga! Efter det ska jag bege mig till affären för att handla choklad och nåt annat syndigt. Sen är det dags för mysdagen med bad och ansiktsmasker och fantastiska serier. Mhmmm. Jag börjar lite lätt med frukost och Hills.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag började lyssna på allvar någon gång mellan 2000-2002 och sedan dess har det bara varit dem. Tråkigt nog har jag aldrig sett dem live, men mitt rum är uppbunkrat med skivor, live-dvd:er, affischer och artiklar. De är utan tvekan det bästa i musikväg och jag grät glädjetårar när jag hörde att de skulle återförenas.

2008-11-16 @ 19:27:35
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0