O du fantastiska djävulsdryck! Som jag dyrkar dig!

Nu har jag druckit en Dr Pepper och några glas Cola. Jag var ju och handlade snask, ska inte ens berätta hur dyrt det blev. Eller okej, 178 spänn. Fast det känns lite bättre om man räknar bort 49 på cigaretterna, de är ju mest ett nödvändigt ont. Fast det sved ändå i plånkan att lägga ut så mycket på snask, eller snarare på min lathet. För hade jag gått till Willys hade det ju blivit mycket mycket billigare.

Sambo ringde, för att berätta att de var framme i sthlm och att han hade fastnat i en hiss. Det orsakade lite panik bland övriga bandmedlemmar, men efter ett par minuter hade hissen bestämt sig för att starta igen. Det enda han har gjort idag är alltså att bila till sthlm och fastna i en hiss, men hans dag är så mycket mer händelserik att den har varvat min dag flera gånger om. Det var trevligt en stund, med snacks och godis i diverse former, men nu har sockerrushen avtagit och Nancy börjar bli lite jobbig. Så här sitter jag och snokar bloggar, men inga roliga uppdateringar har dykt upp.

Ah, jag kanske gillar Nancy mer efter ett samtal med min polare och en cigarett. Det är ju ändå bara några avsnitt kvar och hon knullar ju trots allt en mexikansk knarkkung/borgmästare. Och så har hon börjat ha hallisar också. Ah, jag börjar komma runt nu igen, snart gillar jag nog mrs Botwin. Fast då är säsongen säkert slut och lämnar ett hål i mitt hjärta. För coolare kriminell har jag nog inte sett. Synd bara att Mary Kate inte är kvar. Kanske kan Ashley Olsen göra ett inhopp nästa säsong, eller så kan de köra en huset fullt och vara med båda två som en karaktär om de nu tycker att det tar för mycekt av deras tid som festprinsessor! Ah well, jag kommer sakna Nancy och hennes badass nasty soccermom.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0