Serenity.

Tvätten är nästan klar så jag börjar bli lite mer harmonisk nu. Tänkte lägga upp bilder på dagens outfit, men det gick inte så bra eftersom datorn vägrar koppla in mobilen. Sambo har försökt men det går verkligen inte. Så jag får försöka beskriva klädseln bäst det går.

Nertill: Mörkblåa fotbollsbyxor från Adidas. Nummer på byxorna 12.
Upptill: Svart tee och 80-tals inspirerad lång grå sweatshirt från Bikbok med texten "Night Fever" i neongrönt. 
Acessoarer: Räknas fläckar?

Stylish som fan helt enkelt. Tanterna i tvättstugan kastar i alla fall avundsjuka blickar på mig. Det är i alla fall så jag tolkar det. Men det kan ju lika gärna vara så att de planerar att mörda mig för att jag lämnat en dammtuss på golvet.
Jag ska i alla fall bli lite mer stylish till kvällen, vi ska på kinarestaurang. Inte kinakrog. Det är en sjuhelsikes stor skillnad. Kin Long heter den och jag längtar redan till efterätten! Om jag lyckas lösa mobilproblemet kommer  en bild på den outfiten istället. Den kommer inte vara lika white trash hot dock.
Det är f.ö. min Samsung SGH-F480 TOUCHWIZ som bråkar med mig... Men jag är inte arg på den, den är ju bra på andra sätt. Och jävligt snygg dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0