Slut för idag, tack för idag!

Jaha, så var den här dagen till ända. I alla fall för min del. För en hel del andra så är det här väl bara början på kvällen. Men jag är fattig och trött, så någon utgång blev det inte för mig. Synd, jag hade på mig mina nygamla pumps igår och kom på hur snygga de faktiskt är. De inhandlades någon gång i våras på rea, tillsammans med ett annat par skor som jag använt flitigt. Båda högklackade, men de andra ett par svarta lackskor med kilklack.

Mitt eviga problem är ju att gå i klackskor, jag är helt värdelös på det. Det löjliga är att jag klarar av det bättre ju fullare jag är, till en viss gräns så klart. Igår orkade jag inte gå ut i klänning, men ville ändå se "uppklädd" ut. Så jag tyckte det var ett perfekt tillfälle att inviga pumpsen. De var fantastiska, klockan fyra började det göra lite ont, men det har snarare att göra med dansandet än att de var för höga. Balansen var det dessutom inget problem med, jag dansade loss som vanligt. Kanske till och med snyggare än vanligt om jag får säga det själv. Nya looken för i höst/vinter kommer vara pumps och jeans. Det är inte helt slut med klänningarna, eftersom jag har en fantastiskt snygg en från Zara, men de får vara lediga lite oftare. Tyvärr är det nog långt kvar tills jag har på mig klackskor till vardags. Det lär nog aldrig hända faktiskt.

Ah, vad har jag då sysselsatt mig med istället för att gå ut? En sjukling till kompis kom över och käkade middag med mig och så tittade vi på det senaste Greys Anatomy. Som vanligt fantastiskt bra. Denny var där och det gillar vi. Christina fick hångla med GI Doctor, det gillar vi också. Men mot slutet av avsnittet blev den här Dennygrejen lite väl mysko. Jag vet inte vad jag ska tycka om det än. Jag får bedöma det i nästa avsnitt.

Jag har ju börjat med Heroes också. Så pass bra är det så jag var tvungen att titta på ett avsnitt mitt i natten efter vår utekväll. Jag funderade på att hämta mitt duntäcke och fortsätta titta tills jag däckade i soffan, men sen kom jag fram till att det är bättre att titta på det idag så det gjorde jag.

 Sen blev jag lite splittrad och började titta på The Hills istället. Skön omväxling. Glitter i LA tar ut superhjältar och världens förestående undergång rätt så bra. En fin balans ett tag, men till slut visste jag inte vad jag skulle titta på. Det var tur att det ändå var dags för Greys och Dansbandskampen. Lite extra nervöst när det är någon man känner som är med. Tyvärr gick de inte vidare, så jag fick rapportera om det och faktumet att hans vän hade rött läppglans till sambo. Frågan är vad han kommer bli mest besviken över? Haha.

Nu ska jag sova, är rätt så slut trots att jag inte sysselsatt mig med så mycket. Imorgon ska jag pyssla om mig själv och titta på serier. Ett långt bad, skrubb och ansiktsmasker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0