Snart är det dags...

Som ett litet barn på julafton sitter jag här alldeles pirrig i magen... Varför? För att jag ska titta på Gossip Girl snart! Etourage i all ära, det underhöll mig i några timmar innan jag somnade, men Gossip Girl är min nya bästa! Det är korta romanser för det mesta, Weeds blev snabbt dumpat, eller ja snarare dumpade mig iom att säsongen är över. Snart kommer väl GG också vara ett minne blott. Frågan är bara, hur många serier hinner jag avverka under de här två veckorna som min sambo är borta?

Än så länge har jag hunnit med hela 4:e säsongen av Weeds, är på senaste avsnitten av både Greys och GG, håller på att jobba mig fram till senaste Entourage. Det är ingen dålig lista inte. Det jag har kvar att underhålla mig med är Heroes s3, The Hills s3, One Tree Hill s 5 (tänkte ge det en ärlig chans) och så den nya serien True Blood som jag verkligen ser fram emot. The Secret Life of The American Teenager sitter på bänken, känner mig inte alls peppad på den. True Blood är nykomligen som jag upptäckte för några veckor sedan som har tagit TSLOTAT's plats. Det som talar för den (förutom att det är ett enklare namn) är att den verkar mycket mer spännande så vitt jag sett än så länge.

Det är som mitt lilla fotbollslag. Men inomhusfotboll så klart, sån där amatörfotboll där man är 5 st på plan + målvakt. Uppenbarligen är TSLOAT inte på bänken, eftersom vi är lite för få. Men den är målvakt i alla fall. Lite töntig, lite tråkig men bra att ha ändå.

Nu är det 30% kvar av bränningen, så jag sitter och väntar otåligt och försöker sysselsätta mig under tiden.. Det står en feta-broccolipaj i ugnen, men jag kan verkligen inte vänta med att titta på GG tills den är klar. Så jag får äta den efteråt, när jag tittar på Entourage istället. Där har jag några avsnitt kvar.

Det senaste jag såg var när de trippade ute i öknen. Det var jävligt underhållande, men jag är lite trött på att Vince springer runt och är arbetslös. Det är dags att det händer någonting snart, nånting stort. När Entourage är avverkat är det The Hills, Heroes och True Blood kvar. Lite LA prinsessor, lite superkrafter och lite vampyrer. En utmärkt balans känner jag. Och dagens tips är definitivt True Blood.
WIEEEEEEEEEEE! Nu är skivan klar!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0