Uppenbart pucko, uppenbarligen.

Och vad fan hände med min fina colaflaska? INGENTING kan jag tala om. Jag satt och surade hela jävla dagen igår över det och kunde inte förmå mig till att berätta om nederlaget. Nu har jag återhämtat mig litegrann. Vad hände?
Tja, det tog så lång tid med var och ens grejer så vi hann inte med att titta på allas påsar. Läraren valde "slumpmässigt" ut de påsarna vi skulle kolla på och min var inte en av dem. Vi hann med 6-7 st. Av 20+. Jävligt onödigt att göra någonting alls alltså. I slutet av föreläsningen ville han att alla som hade en påse med sig skulle komma fram och visa det för att han skulle pricka av oss. Han tittade inte ens i påsen. Det här är straffet man får för att man anstränger sig. Jag ska nog återgå till min vanliga rutin. Slänga ihop något i sista sekunden. Jag försökte verkligen ge den här kursen en ärlig chans, men nu får det ta mig fan vara nog. I AM DRAWING A LINE. Imorgon under redovisningen ska jag nog bara stå vid sidan med en Bazooka. Öppnar kärringen käften så är det Sayonara old timer som gäller.

Jag måste lugna mig, med serier så klart. Jag borde tröstäta också, men jag har inget gott. Så det blir bara till att tröst titta. Kanske lite A shot at Love with Tila Tequila. Eller True Blood. Ett tufft val eftersom de är varandras raka motsatser.

Igår tittade jag förövrigt på senaste Heroes, Gossip Girl och Entourage som tröst. Men en recap på dem får dyka upp vid ett senare tillfälle. Jag har fotfarande inte blivit av med alla mina aggressioner. Dessutom var Heroes lite väl tråkigt. Gillar inte när man åker tillbaks i tiden. Ett sånt där typiskt mellanavsnitt. Jag vill bara framåt, framåt som en ångvält så man får reda på upplösningen. NU!

Kommentarer
Postat av: Sparfen

Du har drabbats av en ekonomisk förbannelse !

Bryt den genom att kopiera denna text till 5 stycken andra bloggare. Syftet är att tala om att man kan spara pengar på att surfa in på www.sparapengar.giveme.se

2008-11-21 @ 08:19:56
URL: http://www.sparapengar.giveme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0