WTF? IGEN?

Ja igen. Nu har jag om möjligt ännu tråkigare, eftersom jag har läst en massa bloggar skrivna av främmade människor som jag inte alls har någon relation till. Några var iofs underhållande. Andra var så pass mycket slöseri med tid att jag skulle vilja kräva dem på någon form av skadestånd för tiden som gick åt till att läsa dem. Och kanske en lobotomi.

Anyhow så kom jag på att jag kunde underhålla mig med att förfäras över en galen diet som jag fick höra om härom dagen. LCHF- Low carb high fat. Så jag gick in och läste om hur man skulle bli smal genom att äta massa fett, suckade, skakade på huvudet och drog efter andan. Sen blev det jag så pass illamående att jag inte orkade titta mer. Frågan är vad som orsakade illamåendet egentligen. Att det finns en diet som förespråkar mat som täpper till ens blodådror eller att jag underhåller mig genom att klicka runt på hemsidor och beklaga mig över dem.

Ah well, dieten är i vilket fall som helst galen. Jag trodde det fanns etiska regler som förbjöd läkare att bli sponsrade. Fast hon kanske köpte sin titel. För sponspengarna från McDonken. Jag skulle kunna länka er till doktorns blogg, men jag vill ju faktiskt inte leda in någon på den mörka vägen. Sök upp sidan på eget bevåg och framför allt eget ansvar.
Själv ska jag sova. Jag kommer antagligen drömma mardrömmar om att Annika Dahlqvist attackerar mig med kycklingvingar från KFC eller BigMacs. Yuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0