Bang.

Så känns det i mitt huvud, som en monsterexplosion. Kan ha nåt att göra med den lilla näring jag har intagit idag. Kan också ha att göra med det jag upptäckte idag. Kan ha att göra med att den upptäckten innebär att sthlmsflytten knappast blir av till hösten. Kan kanske ha att göra med att jag får flytta själv om jag inte klarar av att stanna här. Kan måhända ha att göra med att jag och Zlatan hamnar i samma Sthlm Vs. Malmö diskussion igen. Kan troligtvis ha att göra med att det redan är ganska dåligt mellan oss. Kan möjligen vara min hemlängtan som helt plötsligt är miljoner gånger värre.

Vad gör man? Man ringer hem och gråter. Pappa ordnar biljetten. Åldern spelar ingen roll, man är aldrig för gammal för att vara pappas lilla flicka och låta föräldrarna pyssla om en. Imorgon är jag i mitt kära sthlm och jag hoppas att den dosen gör att jag känner mig lite bättre. Nånting måste förändras nu, jag klarar inte av den här skitstaden mer. 

Jag kan ju börja med att åtgärda näringsbristen så får resten lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0