Blä

Jag orkar faktiskt inte komma på en vettig rubrik. Ville bara meddela att jag inte blivit påkörd eller kört på nån själv. Inte ligger jag på sjukhuset efter att ha blivit attackerad av rullatorer heller och jag har inte blivit en flitig arbetsmyra som låst in sig och skrivit examensarbete hela dagarna. 

Min frånvaro har helt enkelt orsakats av att jag varit utomlands! Det var inget Sharm el Sheikh precis, knappt så det räknas som utomlands ens, men jag var och hälsade på en sykepleje i Olso i helgen. Det var... intressant. Trevligt stundvis och mindre trevligt stundvis. Ibland var det helt kaotiskt till och med. Mer om det imorgon. Har suttit på en buss från 08.05 till 16.00 så jag är rätt så sliten.

Kommentarer
Postat av: Susanne

haha.... så du gillar inte mina "modeinlägg"?! Shit, jag som var så nöjd.. 1993 känns ju helt up tp date, liksom! ;) Inte för att tala om mina footwear, shit, jag som tyckte jag var rena blondinbella!!! Jag menar nu när hennes blogg blivit hackad och raderad så kände jag det som min uppgift att bli hennes ersättare!!! Hahaha....



Den där bussolyckan var inte fullt så dramatisk som den lät, men jag fotade faktiskt med min då mkt dåliga mobilkamera! Det kan jag ju för all del lägga upp bilder på! Hehe... min son var typ 8år vid tillfället, och han var skitnöjd att ha varit med om en trafikolycka, fast utan att någon behövde bli skadad!! Hur lastbilschaffisen lyckades missa en stor, röd dubbelbuss vetefan, men tror inte han gör om det! :)



Hur kom det sig att du hamna i Malmö? Plugget? Ska du tbax till Sthlm sen? Shit vad jag babblar... hehe... Ha de!





2009-04-06 @ 21:52:49
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0