Borta men inte glömt

Det är mitt ögonbryn. Än så länge. Men det har dolts med en riktigt snygg frisyr! Det blev lugg. Jag orkar inte stå och måla i ögonbrynet när jag ska gå och köpa mjölk eller stå på balkongen och röka. Nån måtta får det va!



Jag har inte varit så aktiv, för att jag suttit i bibblan och jag är lite för blyg för att blogga här. Men nu är jag så jävla trött på mina böcker så jag gör det ändå!

Jag har fått frågan om vad Twitter är för nåt egentligen. Det enkla svaret är numera att det är en fluga som jag tröttnade på illa kvickt. Här är en annan beskrivning av det:






Kommentarer
Postat av: Susanne

Ah, äntligen är hon tillbaka!! Hehe...

Men visst är gympadojor bäst?! Ett tag försökte jag faktiskt kliva omkring i snygga, högklackade skor, vilket innebar att man ju aldrig kunde gå barfota pga skavsår, rodnader och plåster som täckte 85% av foten! Bah! Inte värt det, men det kom jag på först efter några år. Pucko.



Så vad säger du om min bokidé? Skaru va me på ett hörn, eller bara köpa (signerat ex, givetvis!)och digga?! Haha.. Hare bäst, fortsätter naturligtvis kika in och kommentera! ;)

2009-04-02 @ 16:51:36
URL: http://suslind.blogg.se/
Postat av: Bastardo

Twittwreerer aldrig fattat meningen

2009-04-05 @ 22:10:24
URL: http://bastardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0