Jag vill också!

Varför får jag inte vara ute i solen med de andra barnen? Det här är så jävla orättvist! Istället sitter jag på femte våningen vi tre meter höga fönster och tittar längtansfullt ner på de där två personerna som sitter på en bänk i vattnet i solen. Det ser så fantastiskt skönt ut. De ser sådär avslappnade och obesvärade ut.

Men vad vet jag? De kanske håller på att prata om någonting så hjärtekrossande att de var tvungna att sätta sig ner för att det blev så jobbigt? Nu har de i alla fall rest på sig och promenerar sakta vidare. Jag håller fortfarande fast vid min avundsjuka. För här på biblioteket kan man baa se solen, inte känna den värma ansiktet.

Jag hatar mitt examensarbete. Jag hatar mig själv lite grann också för att jag är så jävla ofokuserad.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du får vara ledig i helgen, har hört att det ska vara kanonväder!!! Med början idag, tydligen.. Började illa med 0-gradigt, men nu har vi en sådär +17 här. :)



Ciao!!

2009-04-23 @ 18:57:18
URL: http://suslind.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jobbar kväll idag (och det känns ju skönt när det är +15 ute), men sen är jag ledig resten av helgen. Imorgon är det grillfest, så då får jag väl tid att njuta av det vackra vädret. Grill och alkohol... härligt avbrott i vardagen! :)



Hur har det gått med snubben? Du vet, när ens eget liv suger så är det typ skönare att uppdatera sig om andras liv, men du verkar liksom jag prioritera annat än blogg emellanåt... hehe...



Nåväl, ladda för jobb- kaffe och cig på balkongen!! :)

2009-04-24 @ 11:15:11
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0