Jävla svin!

Alltså den där jäkla svininfluensan, som numera tydligen heter "Nya influensan", vad fan är det för nåt?

Jag har läst överallt och det enda jag förstår är att det har utbrutit masshysteri. Över en influensa. Och jag kan verkligen inte förstå den oerhörda hysterin över det. Det finns ju en jävla massa andra dödliga sjukdomar och det är lika jävla stor chans att man ska drabbas av dem. För att inte tala om hur stor chans det är att dö av diverse olyckor. 

Kort sagt så känner inte jag att jag har blivit drabbad, av varken influensan eller masshysterin.



Är ni rädda för Babe?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det hela handlar, som mycket annat om hygien, så i Mexico är det kanske inte konstigt att det sprids som elden, men jag inbillar mig att vi har lite bättre hygien i Sveriget, liksom flera professorer vad jag har hört.. så nej, jag är iaf inte rädd för Babe!! ;)



Welcome back, btw!!

2009-05-03 @ 13:04:49
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0