Men jag har bara regn hos mig..

Fan va jag måste be om ursäkt för mina fånerier hela tiden. Nu för rubriken som anspelar på en väldigt väldigt dålig låt, men det är trots allt rätt passande. Det är alldeles fantastiskt väder ute, men här sitter jag och surar. Surar för den där jävla Zlatan som fortfarande beter sig som ett jävla as, surar för att jag inte har en jävel att ringa och surar mest av allt för att jag inte är i sthlm. Jag måste tillbaks dig. Genast.

Där hade jag suttit på nåt fik med nån polare och snackat skit, med solglasögonen på och cigaretten i handen. Hon hade som den fantastiska vännen hon är bjudit på kaffet eftersom jag är helt pank. Vi hade suttit där i flera timmar och pratat om allt mellan himmel och jord, för att senare mot kvällen bara byta ut kaffet mot en öl på nån uteservering. Där hade resten av våra vänner mött upp oss och så hade vi fortsatt dricka och skratta och skåla. Helt plötsligt hade det som började med kaffe på stan slutat i en alldeles fantastisk men helt opretentiös utekväll.  Jag hade tyckt det var en bra dag, men inte den bästa dagen, för det hade inte varit varken första eller sista gången det hände.

Nu skulle den lilla dagen varit fantastiskt. Till och med den bästa.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kan du inte ringa dina vänner i Sthlm då?! Tycker du verkar ha det skit därnere, om jag ska va ärlig.. Tycker fasen lite synd om dig.. Inte för att du känns som typen som behöver medömkan, men jag tror inte jag skulle må bra i din situation iaf..



Dessutom hoppas jag verkligen att din soffa är bekvämare än min, och min karl har - om jag har förstått rätt - inte haft eller gjort något fel under vår tid tillsammans. Det är väl fantastiskt.. dock lite frustrerande när våra åsikter går isär i just den frågan.. suck.. jaja... för att generalisera lite; Karlar!!



Hoppas du får en skön påsk iaf!! :)

2009-04-10 @ 00:16:45
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0