Valborg är en jävla subba.

Ja, nej eller jag menar. Alltså jag menar inte Valborg som person. Bara helgdagen i sig...
 
Jag kommer få panik om jag upptäcker att det är nån bok jag behöver som jag inte har hemma, för bibblan är stängd.







Eller okej då, det har egentligen inte att göra med bibblan. Det är väl klart som fan att jag är för jävla avis på alla som får vara ute i det fria och göra allt de känner för. Supa, knulla och slåss brukar ju vara standard för kvällen men 2 av de 3 är ju faktiskt trevliga emellanåt. Det är bara synd att det är det tredje jag är mest upplagd för, pga alla aggressioner mot allt och alla. 

För övrigt så kan ni kanske istället följa mig på twitter, för där hinner jag avlägga statusrapport oftare!

Äh, jag har varken tid eller tålamod att vänta på att det där jäkla länkfönstret ska laddas upp, vi får köra oldschool:

http://twitter.com/NaivtBlaha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0