Is it safe now?

Mina bröder har tydligen läst min blogg. Hur de snokade reda på den vet jag inte, men illa var det. Lillebror 2 (årgång nyare) verkar vara den skyldiga. Det värsta är att jag fick reda på det lååååååångt efter att de hittat den, vilket innebär att de har läst en jävla massa som inte angår de små snoren.
Än värre är att Lillebror 1 (den äldsta om ni inte fattade, vi går efter utploppningsordning helt enkelt) visade den för sin flickvän! Som också har läst!!!
Vad var meningen med den här bloggen: Att ingen skulle veta. I N G E N. Eller ingen som jag känner rättare sagt.

Hur gör man nu? Orkar man skapa en ny? Orkar man ens skriva? Jag vet inte. Jag testar för att se om de glömt bort det här. Deras attention span är inte världens längsta som tur är. Om de fortfarande minns och fortfarande snokar får jag enkelt reda på genom att avslöja en varsin hemlighet om dem.

När Lillebror 1 var liten brukade jag underhålla mig med att klä ut honom. Som om han vore min egen Barbiedocka - i klänningar alltså. Bilder på detta finns och jag överväger att lägga ut dem här.

Lillebror 2 älskade Tina Turners gamla bondlåt Goldeneye. Han var knappa 10 år och kunde hela låten utantill. Han brukade stå och mima till den så fort den spelades. Man kan nästan säga att han ville vara Tina Turner.

Det här är lightvarianter av pinsamma hemligheter. Slutar de inte läsa omedelbart går jag public med alla deras hemligheter, vilket alltså innebär att jag skickar länkar till väl valda lillebrorvänner som sprider det här till hela deras umgängeskrets. Så snorisar... läser ni fortfarande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0