Jag kräver svar!

Nu är det tydligen fem personer som varit inne och kollat på min blogg. JAG KRÄVER ATT VETA VILKA NI ÄR!


Eller nej. Jag kräver mest att veta om ni på något sätt känner mig, det är bara det. Skulle vara bra att veta innan jag avslöjar hur mycket droger jag egentligen tar, vilka brott jag faktskt gjort mig skyldig till och den sanna historien bakom Olof Palmes mördare. Förvånansvärt nog korrelerar dessa tre saker inte med varandra.

Visste ni förresten att Lillebror 2 är kär i Oprah? Inte tänd på utan kär i. Som när vi på min tid var kära i nån i BSB (eller i mitt fall de mycket snyggare 3T). Som när vi satt och dagdrömde om den perfekta dejten. Som när vi fantiserade om hur Han mitt i en folksamling skulle möta vår blick och veta att vi är menade för varandra.

Lillebror 1 är kär i Totti. Japp. Fotbollsspelaren Francesco Totti. Jobbigt läge för hans flickvän att få reda på det på det här sättet, men hon måste ju ha anat nåt med take på Tottialtaret på hans rum. Sorry att jag gick ut med det dock... Skyll allt på Lillebror 2 och hans blötläggande näsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0