En strimma hopp...

Inlägget om att Parisa ska sluta är borta. Kan det vara så att protesterna hjälpte? Kan det vara så att Schulmans inte tillät henne att sluta? Kan det vara så att hon stannar?

Jag låg vaken inatt och funderade på hur jag skulle ta mig vidare från det här. Det finns ju faktiskt ingen annan blogg som kan ersätta Parisas.Vad ska jag göra? Börja läsa blondinbella? Nä, precis. En femma till den som hittar en vettig ersättare för Parisa. Jag vill ha en blogg som är rolig, smart och lite småkaxig. Det ska för allt i världen inte vara någon krystad kaxighet bara för sakens skull däremot. Det blir bara krystat och krystat är plågsamt och patetiskt.

Åh, det här är ju nästan värre, att leva i ovisshet. Allt man kan göra nu är att hoppas.

Kommentarer
Postat av: Parisa

Hanna Fridén är ett hett tips!

2009-02-22 @ 20:05:58
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0