Lite svettigt...

Här sitter jag på bibblan med en uppsjö av böcker och vad gör jag? Kollar runt bland alla bloggar för att sen gå in och skriva ett eget inlägg. Innan jag gör det sätter jag mig onaturligt rak i ryggen och breder ut mig så mycket lilla jag bara kan, för att ingen ska råka se vad det är jag egentligen håller på med. Jag vänder mig även om ett flertal och låtsas att jag sitter och tittar efter någon, när jag egentligen bara måste titta så det inte är någon som kommer gåendes bakom mig. Man kan ju tycka att jag lika gärna kunde låta bli att skriva i första taget, istället för att sitta här och kallsvettas. Men icke.
Pjuh, nu är jag klar. Och ingenting vettigt hade jag att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0