Nu kan jag lika gärna gå och dö.

Parisa ska sluta blogga.

Jag har helt ärligt inga ord för att uttrycka min bedrövelse över det här. En protestkampanj a la Jericho skulle passa nu. Men istället för att posta nötter till 1000apor redaktionen(vilket iofs är väldigt talande) borde alla skicka tomma mjölkkartonger. Den laktosfria varianten så klart.

En tyst minut för den säkra kandidaten till att vinna titeln My New BBFF.

Fan va jag hatar Schulmans nu. Allt är deras fel. Mest skyldig är så klart lillschulman, som förde in Parisa i rampljuset och lät oss bli beroende. Det är för fan som att introducera smack för en, för att ett halvår senare kasta in en på avvänjning. Inte okej. Jävla helvetes körvälskande idiot.

Kommentarer
Postat av: Puss

eftersom du är ordpolis (haha) vad betyder BBFF? är det inte BFF din imbecilla nolla

2009-03-15 @ 10:10:12
Postat av: janettaylor

Great! I like wool coat and jumpsuit!



Have a great weekend: Janet

2009-03-15 @ 10:11:02
URL: http://janetteria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0