Tröstpris.

Ja, jag är grinig. Ja, jag är stressad. Ja, jag är trött. Hade vi haft choklad eller vin hemma så hade jag proppat i mig allt på tre minuter. Sån tur har jag tyvärr inte, så jag var tvungen att hitta på någonting annat för att trösta mig. Det är faktiskt bättre än både vin och choklad tillsammans till och med, av den enkla anledningen att jag samtidigt kan jävlas lite med er satar som läser. HA HA HA *

Hit kommer jag anlända tillsammans med Zlatan vid ettiden på onsdag:



När vi har installerat oss på rummet och ätit och utan att betala notan kommer vi bege oss vidare till:




Efter att ha tagit ett provdopp och blivit lite lagom runda om fötterna från alkoholen i strandbaren får vi försöka masa oss de långa 80 metrarna tillbaks och lägga oss och sola här:



När vi börjar bli trötta på alkoholen i poolbaren och dagen börjar övergå till tidig kväll får vi bege oss inåt för att frossa än en gång utan att betala och glida upp till vårt:



När Solresor säger all inclusive så menar de det verkligen. Vi behöver inte ens leta upp någon som ställer upp på våra vilda sexlekar, än mindre betala för det! De ingår i rummet!

Åh jag längtar redan!










*Inspirerat av Linda Rosing (Det är viktigt med källhänvisning kids!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0