Helvetes jävla skit!

Ja, min dator så klart. Det måste ju vara det vanligaste folk klagar på nu för tiden, dator eller mobil. Vi är bortskämda jävlar med I-lands problem som heter duga. Men helt ärligt, ibland är datorer så jävla irriterande så man vill slänga ut dem genom fönstret. Eller ännu bättre, gå loss på den som en oduglig skrivare The Office style. Helvetes jävla skitdator. Nu orkar jag inte med den mer. Ni får vänta på MNBBFF till en annan dag. När jag inte är lack på skitdatorn.





Kommentarer
Postat av: Parisa

Jag vet att du friade först, baby, men jag svänger inte mitt skrev åt det hållet!

2009-01-11 @ 14:30:49
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0