Välkommen in i det nya året?

Det är fint att året börjar med en alldeles meningslös slappardag. Det bådar gott inför resten. Allt är stängt, alla är instängda hemma och här sitter jag och tvingas se på hockey! Jävla lillebror. Ingenting fick jag för att jag köpte ut alkohol till nyårsafton åt honom! Trots att jag redan hittat fyllebilder från igår på facebook som jag försökt använda som utpressning. Det här suger. Jag ska aldrig köpa ut åt honom igen. ALDRIG! Ingenting fick jag för det förutom att behöva bära skiten och dölja den för mina föräldrar.

Gårdagskvällen var trevlig, spenderades hemma hos min farbror. Jag, sambo och mina föräldrar begav oss dit vid åtta. Vi åt, vi drack och sen åkte vi hem. Mer spännande än så var det faktiskt inte. Planen att åka vidare nånstans skippades, det kändes för omständigt och framför att för kallt. Nästa gång ska det vara fest hemma har jag bestämt. Sådetså.

Jag har redan tagit det första stora beslutet för året. Sambo ska kallas Zlatan. Dels för att Zlatan är cool, men dels också för att folk ska blir lite lätt förvirrade när det står Zlatan överallt. Det passar ju utmärkt in på resten av mitt lite lätt förvridna psyke. Jag är helt enkelt en stalker ända in i benmärgen. En stalker som nu hör att mamma håller på å baka någonting gottigt, så det måste undersökas. Hon må vara jobbig så in i helvete, men nog kan kvinnan baka i alla fall!

Lycka till på det nya året. Mest lycka till mig så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0