Angående assistenttjänsten

Eftersom det har kommit så många mail och telefonsamtal om assistentjänsten har det blivit lite svårt att sålla, så tänkte jag utöka arbetsuppgifterna och hoppas på att diverse latmaskar ska hoppa av rekryteringsprocessen.

Förutom att skriva inlägg om sex, ormen i paradiset , stay-ups, blondinbella, per-robin, kissie, pelles personliga, gummistövlar, katrinsgoodiebag och linda rosing ska du även:

- Ringa mig klockan åtta, alternativt se till så att någon annan ringer för att väcka mig och skrika: "UPP UR SÄNGEN DIN JÄVLA LATMASK! DU SKA VARA PÅKLÄDD OCH UTANFÖR DÖRREN INOM 15 MINUTER SLÖFOCK!"

- Se till så jag inte smyger i mig onyttigheter till frukost och sedan även hålla koll på min diet resten av dagen. Du är välkommen att använda ord som "Tjockis, frossare, gris, fetto, svullo, äckel och sockerpundare" när det krävs.

- Tvinga mig att plugga och se till så jag inte gör andra onödigheter. Detta görs med fördel med hjälp av en piska. Du kan alltså dela ut piskrapp om jag försöker gå in på bloggar, facebook, betapet eller någon annan förströelse.

- Korrekturläsa uppsats och rätta till referenslista. Jag kan eventuellt förse dig med bok och sida, du skall utifrån detta och anvisningar om korrekt sätt att skriva referenser ordna till min lista. Men du behöver vara förberedd på att det ibland bara står författarnamn eller "den där franska gubben" och utifrån detta hitta rätt referenser.

- På samma sätt som väckning, behöver jag även nattning. Du ska alltså se till att jag går och lägger mig innan tolv.

- B körkort krävs, då du även ska handla mat åt mig alternativt med mig. Jag kan inte släppas lös i en mataffär själv, jag återvänder bara med choklad.

- Sedvanliga assistentuppgifter så som att svara i telefon, boka möten, springa ärenden, mata mig med silversked samt städa kattlådor.

- Du ska helst bo i södra Sverige, föredragsvis Skåne. Detta beror på hur pass långt du är villig att pendla.

- Lönen kommer bestå av logi (bäddsoffa i arbetsrum), tillgång till fast telefon, kabelTV samt Internet, matrester (ju mindre du ser till att jag äter, desto mer blir det över till dig), tio kronor om dagen, ära, berömmelse, inspiration, självförverkligande samt tio (feta cash alltså!) kronor om dagen.

Är du intresserad, ring, maila, smsa, skriv en kommentar, skicka ett brev, röksignalera, tankekommunicera eller hör av dig på annat sätt.

Det är en fördel, men inte ett krav om din personlighet liknar denna:






Samtidigt som du även har drag av detta. (Observera att jag självklart inte syftar på mes Agnes, utan hennes PT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0