Apropå Gossip Girl...

Det snackas säkert om Gossip Girl nånstans, så den titeln kan ju inte slå fel. Jag hade en jävligt sjuk dröm om just GG häromdagen, men jag vet inte riktigt hur det kommer sig. Nu när jag har ett examensarbete att skriva är det ju serieförbud hemma så jag har inte sett nåt avsnitt av någon av mina serier(inkl. GG) på tre månader! Det kan ju visserligen vara abstinensen som gjorde sig påmind på ett "poetiskt" sätt i min dröm.

Jag kommer inte ihåg så mycket av den, men jag minns att följande GG medlemmar var med: Nate, Chuck, Blair och självklart Serena. Det var sån där sedvanlig GG dramatik, den ena hookade upp med den andra som sen hookade med den tredje osv. Det hela slutade med att de hade en orgie i någons sovrum som jag råkade klampa rakt in i. Isället för att avbryta eller säga till mig att gå därifrån bjöd någon in mig och jag hoppade upp på den enorma sängen. Men när det väl kom till kritan att hoppa upp på Nate så tyckte jag det var för krångligt! Så jag klädde på mig och gick därifrån.

Det finns ju alltid otaliga anledningar till varför man skulle tänkas tacka nej till en orgie; allmänt ointresse av orgier, bristande attraktionskraft hos deltagarna, könssjukdomar, osäkerhet eller någonting annat i den stilen. Men att hoppa av för att det är för krångligt? I en dröm? Seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0