Bara så att ni vet...

...så kan ni läsa En Sjuksköterskas Bekännelser när ni har tröttnat på dryga eller meningslösa bloggar. Som typ min. Haha!

Jag har själv jobbat med ögonsyrror och en av mina nära vänner är syrra hon också. Det måste vara de bästa människorna på planeten. Till skillnad från doktorer är de inte ute efter pengarna och äran. De vill bara göra nåt gott i världen. Synd att de inte får pengarna och äran av just den anledningen. Dessutom är de jävligt roliga och bra på att festa. Det måste ju vara värt en hel del!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mwahahaha... Shit, snacka om att vi ska bilda den där klubben!! Har just gjort en mkt högtidlig omnämning av dig i min blogg, nämligen!!! :)



Hoppas du får nåt vettigt gjort, eller iaf lyckas hålla skenet uppe inför din sambo! ;)

2009-03-22 @ 22:30:14
URL: http://suslind.blogg.se/
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

jo det blir lite påfrestande att leva sådär tätt ihop med människor man först inte känner. speciellt eftersom alla är så olika, så vissa störde man ju sig på!

kraam

2009-03-22 @ 23:59:10
URL: http://annalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0