Dags att hora kanske?

Tja, om alla andra av helt meningslösa skäl slänger in de mest sökta orden ska väl inte jag vara sämre?
Sex, ormen i paradiset , stay-ups, blondinbella, per-robin, kissie, pelles personliga, gummistövlar, katrinsgoodiebag, linda rosing.
Sådär. Nu har jag också sett till att pimpa min statistik litegranna och luta sig tillbaka medan det här blir den mest lästa bloggen genom tiderna.

Vad jag inte förstår är bara hur folk orkar bemöda sig med att låtsas att de har slängt in sökorden av en vettig anledning? Det är ju så jävla uppenbart så att det är löjligt. Låt oss botanisera i detta:


...Om man får tro bloggportalens mest sökta termer den senaste veckan är detta knappast unikt. 1. sex 2. ormen i paradiset
4. stay-ups 11. bondage 27. otrohet 29. latex 36. skinnbyxor Vi vill smaska i andra människors vilja att hänga ut sig. Otrohet, sex ...


Hej hej!Nu har jag registrerat mig på Bloggportalen.se. Men jag är inte helt säker på hur det funkar. Så om du vet, kanske du kan förklara lite för mig. :) Just nu är iallafall de tio mest sökta orden: Sex, Ormen i paradiset, Blondinbella, Stay-ups, Per- ...

Hahah. Gick just in på bloggportalen.se och kollade mest sökta termer. Här kommer de:1. sex 2. ormen i paradiset 3. blondinbella 4. stay-ups 5. kissie 6. per-robin 7. pirate bay 8. kakhuset Alltså?? Haha jag fattar att sex är nr 1 (everything is about ...

... mig igenom massa meningslös information som jag skiter fullständigt i. Ännu mer ledsen blev jag när jag läste att de mest sökta "termerna" just nu är: 1. Sex 2. Ormen i paradiset 3. Blondinbella Jag som trodde att Blondinbella VAR ormen i paradiset? Nog ...


Jag undrar lite över dom mest sökta termerna . Vissa av dom kan jag förstå.. Som “ ormen i paradiset “, det söker jag på regelbundet.. Men “ Kakhuset ” vad är det för sjuka jävlar som söker på det? Tycker det känns betryggande att både köttsliga ...
... kan hon dyka upp i en liten stad nära dig under en av alla sina föreläsningar , håll ögonen öppna och trollbinds inte av hennes mässande röst även om hon lovar dig guld och gröna skogar, eller sex i kakhuset! Mest sökta termer just nu sex ormen ...


Varför plastar man in alla de här orden i ett låtsasinlägg istället för att skriva dem rakt av? Speciellt när inläggen är så jävla värdelösa. Det räcker väl dessutom att berätta om sex som är det mest sökta ordet. Alltså vad man gjorde vid klockan sex. Halv sex tittade jag på Scrubs. Vid tio i sex slog jag över till femman där jag tittar på Greys. Nu när klockan börjar närma sig tjugo över sex ska jag nog stänga av tvn och plugga.

Sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex. SEX.












SEX!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

Spana gärna in min blogg, om du har lust och lämna en kommentar :)

2009-03-17 @ 18:29:17
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag horade även själv ut att alla borde söka på mitt "url" här på bloggportalen. Och se, det funkade - utan att jag ens försökt speciellt mycket.



SEX!

2009-03-17 @ 19:25:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0