"Det är komplicerat..."

Har precis hittat (tillbaks) till Soran Ismails blogg! Vilket gör mig väldigt lycklig i själen. Det är en nästan fullvärdig ersättning för Parisa(jag vet ju inte om han missbrukar mjölk än). Via Sorans blogg hamnade jag på Hasse Bronténs blogg och ett inlägg om Facebook där han bland annat skriver följande:

"Om jag hade ett struligt förhållande så skulle jag iaf inte outa det på Facebook. Man kanske kan varna med det om man är ett par som bråkar:
"Fan ta dig! Gör du sådär en gång till, så kommer jag ändra status på Facebook till att det är komplicerat! Vad tror du alla dina vänner och din mamma kommer att säga då"?"

Jag skrev en kommentar om det här i hans blogg, men insåg sen att jag enligt säkra källor hört att han snor allt sitt material*. Så det är lika bra att jag postar kommentaren här också för att ha bevis:

Det där HADE varit roligt. Om inte för det faktum att det finns en sån ung dam i den yttersta delen av min bekantskapskrets. Och då menar jag verkligen YTTERSTA. Det är faktiskt inget jag vill kännas vid, men hon är tyvärr tillsammans med en stackars sate till killkompis. Han får reda på hur det ligger till mellan dem via facebook. Står det att det är komplicerat så går han helt enkelt inte hem från jobbet. Sen är det ju inte hans fel att hennes snippa har hans pille i ett järngrepp. Då får man ta facebookdramatiken. Tyvärr.













Nu glömde jag ju igen!
Sex, ormen i paradiset , stay-ups, blondinbella, per-robin, kissie, pelles personliga, gummistövlar, katrinsgoodiebag, linda rosing.




*Säkra källor innebär egenfabricerad lögn för att få en något sånär vettig förklaring till varför jag postar en bloggkommentar jag har skrivit till någon annan på min egen blogg, utan att medge att jag misann tyckte att jag var lite rolig där!


Kommentarer
Postat av: Farzad

Haha!



Lugn nu!



Jag skrev en bra motiveing helt enkelt.

Nä så stora är inte vi att vi får goodiebags, tyvärr.



Gjorde det för min flickvän..det borde du förstå

2009-03-19 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0