Fortfarande kris!

Nej, mitt ögonbryn har inte växt tillbaks. Det är fortfarande ett jack som fortfarande gör att jag ser ut som en förortskickers. Eller pentabrud som man tydligen säger här nere. Hela dagen har gått åt till att fundera ut lösningar. I ren desperation har jag funderat på att försöka klistra tillbaks biten som lossnat alternativt klippa bort en tuss av kattens svans och klistra dit det. Eftersom det var för orealistiskt gick jag över till funderingar kring tatuering, men insåg att det lär se konstigt ut när ögonbrynet väl växer tillbaks och är lite väl plågsamt. Jag får helt enkelt vänta tills det växer ut.

De tillfälliga lösningarna just nu är att jag fyller i biten som saknas med kajalpenna samt har bytt bena, så min sidolugg ligger lite över det ögonbrynet. Imorgon hos frissan ska jag se till så sidoluggen klipps lite kortare så den täcker ögonbrynet bättre. Tittar man då inte ordentligt lär det inte märkas. För att undvika detta måste jag avleda uppmärksamheten. Så från och med nu tänker jag gå runt i urringade och väldigt färgglada kläder, så att fokus från mitt ansikte tas bort. Alternativt slänger jag också på illrött läppstift om någon mot förmodan skulle titta i ansiktet.
Jävla tur att jag har en stadig hylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0