Førhilvidi!

Så låter det när danskar är arga. På riktigt. Det är precis så fult som man tror att det ska vara - danska alltså, inte ilskan fast den är ju inte snygg den heller. Nu är det ju ingen dansk som är arg, utan bara jag.
Min dygnsrytm är sabbad (eller tillbaks till det normala beroende på hur man ser på saken). Under den fina veckan i Egypten sov jag gamla hederliga åtta timmar per natt mellan 23-07. Sådär riktigt medelmåttigt, alldeles vanligt och helt fantastiskt skönt. Egentligen är min sovtid 03-12 och ända sen jag kommit hem har har dygnet sakta men säkert vänts åt det hållet. Idag är jag uppenbarligen tillbaks på ruta ett. Jag som gillade att ha en vettig dygnsrytm. Skit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0