Hur gick det här till Mrs Robinson?

Helskotta. Jag har alltså tittat på Robinson, mina bistra uttalanden till trots. Jag borde skämmas och det gör jag definitivt.
Nu måste jag ställa mig i duschen och skrubba av mig smutsen. Such a dirty dirty girl!

Jag misstänker att det skickades ut subliminala under programmet som tvingade oss stackars får framför TV:n att sitta kvar som fastnaglade. Spelar man det baklänges kanske man får höra: "Om du ändrar kanal, stänger av eller ens går ifrån tv:n kommer alla du älskar och bryr dig dö en vidrig,lång och plågsam död. Vi skojar inte, en sumobrottare kommer att sätta sig på dem och mosa dem sakta men säkert samtidigt som han fiser på dem. Vidrig, lång och plågsam död om du ändrar eller stänger av. Sitt kvar för fan!" 






Nu raderar vi dagens Robinson med en annan Robinson, Mrs Robinson!






Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Jag har en blogg där jag kommenterar bloggar. Nu har jag kommenterat din blogg! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk



Hälsningar,

Småbloggskommentatorn

2009-03-22 @ 19:29:56
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0