Idag hatar jag:

- Trafikanter av alla dess slag. Förutom mig. Jag höll på att bli påcyklad och påkörd (typ SEX gånger). Dessutom gick två idioter rakt ut på cykelvägen. Efter att ha sett sig om och lagt märke till att jag var en meter ifrån dem. Jävla idioter. Jag cyklar minsann runt på en snygg men dödlig räsercykel i guld (eller i silver beroende på dagens outfit och väder). Hur vågar folk sätta sig upp mot mig? Nästa gång blir någon påkörd!





- Mina grannar, min hyresvärd eller Prenad. Den som är skyldig till att vattnet ska vara avstängt imorgon är för jävla irriterande. I synnerhet med tanke på att vattnet skulle ha varit avstängt igår och jag vidtog alla nödvändiga åtgärder . Nu måste jag göra det en gång till. Kul. Verkligen.



I övrigt är allt: sex, ormen i paradiset, blondinbella, per-robin, pelles personliga, kissie, katrins goodiebag, gummistövlar och linda rosing. Som vanligt alltså.

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, du fortsätta i samma banor - det är bra det! ;D

2009-03-18 @ 21:56:42
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0