Min spännande dag i bilder!

Näe, jag är ju ingen superstjärna, ingen häftig mediepersonlighet eller ens nån vidare skandaldrottning. Därför är min dag kanske inte så spännande, men den har dokumenterats med foton likt förbannat!

Det gick inte att koppla sladdar, vilket jag misstänkte men ändå var tvungen att pröva. Ungefär som den gången ute på landet i Tyskland när jag starkt misstänkte att jag stod vid ett elstängsel och tog reda på det på det enklaste sättet jag kunde komma på.

Den här gången blev inte resultatet av testet några elstötar för min del, det blev helt enkelt bara svart på mobilskärmen och det är ju lätt åtgärdat. Varken telefon eller dator verkar ha tagit nån större skada så jag gick över till att skicka bilderna via bluetooth. Smart va? Tja, jag kan ju inte påstå att det var en del i den ursprungliga planen, jag fick alltså improvisera efterhand för att uttrycka det på ett milt och för min del smickrande sätt... (Jag spottade och svor över teknikens förbannelse tills jag insåg att det fanns ett enklare alternativ. Tack och lov insåg jag detta sekunderna innan jag skulle ringa Zlatan o gnälla som en liten nöt.)
 
Såhär spännande har min dag varit hittills:

Det första intressanta som hände var posten! Ingen beundrarpost, men kanske nånting häftigt och spännande ändå?



Förutom hyreskuvert och lönekuvert till Zlatan så kom det två kuvert till mig! Lilla mig! Jag finns nog allt ändå! Folk vet att jag existerar i denna stora värld! Det gula kuvertet, det var mitt minsann! Ett studentkort, som man skulle registrera på nätet. Så det gjorde jag och fick upp en sån här ruta:



Det var ju själva fa-an vad FRA-lagen ska ställa till det för en. Jag har alltså på något sätt, av någon anledning fått min IP adress spärrad från Studentkortets hemsida. Kan ha nåt att göra med att jag på msn påstod att jag ska storma slottet och ha ofrivilligt sex(jag kan ju iofs bara tala för mig själv) med prinsessan Madde. Eller vänta? Jag glömde visst att det inte var jag. Jaja, vi hoppas väl att det är en bugg. I annat fall vill jag säga till Säpo, CIA eller andra inblandade:

Jag vill inte ha sex med någon av prinsessorna, i någon form.
Frivilligt eller ofrivilligt, med ljuset tänt eller släckt, med eller utan diverse leksaker så vill jag inte ha sexuella relationer med någon i kungahuset, eller för den delen någon annan än min sambo. Som inte är Zlatan på riktigt utan bara på låtsas. Så jag förföljer inte den riktiga Zlatan, eller någon annan kändis för den delen heller. Jag brukade förfölja Parisa på nätet, men hon har ju slutat. Så på den punkten e jag safe lixom.

Jag är inte heller kommunist eller PKK-ledare (gillar ni PKK eller inte, jag har så svårt att hålla reda på vändorna men det är bäst att ta det säkra före det osäkra) eller någonting annat i den stilen, trots mitt tvivelaktiga ursprung. På grund av detta ursprung är jag däremot väldigt positiv till att Saddam Hussein "avsattes" och hyser därför inte mer än det sedvanliga svenska politiskt medvetna vardagsagget mot USA. Jag hyser däremot inte ens någon form av vardagsagg mot president Obama. Honom diggar jag. På det här hälsosamt normala sättet där jag uppskattar hans intelligens och hans talarförmåga och ingenting annat. Jag vill alltså inte av några anledningar göra en Lewinsky eller Hannibal Lecter.

Slutligen: Jag är 168 cm lång, väger cirka 55 kilo, har en IQ på cirka 147 och är därför rätt så harmlös. Tja, ni vet ju iofs bättre än vad jag gör om de detaljerna, så ni vet säkert att jag förskönar lite grann på en punkt. Men det är ju lite känsligt det här med vikt för kvinnor. Och oavsett vilken vikt jag nu har är min kroppshydda och min medelmåttiga intelligens rätt så harmlös.

Barasåattnivet.


Efter detta ska jag återgå till att ligga o skrota i Zlatans pyjamas med datorn igång o Betapet uppe medan jag låtsas att jag egentligen läser Pierre Bourdieu's "The Field of Cultural Production". Eller så somnar jag bara. Det är trevligt det också, så länge inte några trikåklädda agenter stormar mitt hem. Om det nu mot förmodan skulle hända så hoppas jag att de har med sig en Coca Cola Zero och låter bli att spränga mitt hus. För hur ska jag kunna ringa mitt one night stand om hon är bortsprängd?


Kommentarer
Postat av: Bastardo

Underbart att höra att det fortfarande finns en manniska som har ett liv, grattis!



SV. Sorry för ruttnahandenbilden, very äcklig indeed! Vet inte vad jag tänkte på där..

2009-03-16 @ 16:18:00
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: Bastardo

åh, en grej till.. Jag beundrar din tanke gång "Är jag inte vid medvetande har det aldrig hänt" Skulle alla tänka som du, så skulle det finnas massor med plats i våra svenska fängelser. Det skulle spara mängder av skattebetalarnas surt förvärvade pengar..



cheers

2009-03-16 @ 16:21:46
URL: http://bastardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0