Nähe, inte det?

Jag skulle ju ligga kvar i sängen, men som den nikotinist jag är kan jag ju inte ligga här i all evighet utan att det börjar klia i fingrarna. Så jag var tvungen att gå upp och röka. Sen skulle jag äta, sen skulle jag bara titta på tv och sen skulle jag sitta i soffan och glo på den där kräkframkallande moralkakan Providence av nån ovettig anledning. Så jag somnade inte om. Nu har jag i alla fall återgått till sängen, efter min lilla utflykt, men det är ju så jävla tråkigt här.

Jag tänkte att jag skulle slänga upp lite random bilder jag har tagit på mycket random saker. Helt ointressanta grejer egentligen, men nåt måste jag ju ha för mig. Frågan är bara om min sambos mac kommer förstå varför jag kopplar in mobilen så här på måfå, eller om jag måste lägga in mobilprogrammet. I såna fall blir frågan istället; kommer min sambo förstå?
Jag har fått adoptera macen för veckan, eftersom sambo knappt är hemma. Nånting som gör mig väldigt lycklig och sambo väldigt orolig. Så jag fick lova att vara väldigt försiktig med den. Jag är inte så säker på att koppla in främmande usbsladdar hur som helst är att vara väldigt försiktig, men det visar sig väl. Vi har ju en jävligt bra hemförsäkring annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0