Nu är det kokta fläsket stekt!

Jag måste passa mig. Jävligt noga.
Det började med tupparna på bibblan som sände ett tydligt budskap:



"Vi ska nacka dig som en slakttupp på påskafton."



Det fortsatte med gubben som ringde på dörren. "Hyresgästföreningen" my ass. Finns de ens på riktigt? Eller är det bara en täckmantel för organiserad pensionärsmaffiaverksamhet? Han ville komma in och "diskutera", men jag går inte på den lätta! Han hade säkert en slaktarkniv innanför den där pärmen, kanhända var hans penna egentligen en spruta med knockoutmedel. Jag tänker då inte vakna upp på nån bingohall omringad av pensionärer med käppar och rullatorer. Nu mer än någonsin är jag säker på att mina misstankar om pensionärernas ondskefulla konspiration.
Men jag är inte rädd. Jag är tänker inte backa nu. Och de ska ta mig fan inte lyckas tysta mig!




Undrar om någon annan skriver om som använder som täckmantel?

Kommentarer
Postat av: Susanne

hahaha... shit, jobbigt när de är ute efter en sådär! :P Här brukar mest Jehovas ringa på dörren.. urk..



Det händer nog att min son sitter ensam också och ropar nOOb till polarna via headset.. Och det nya inne-uttrycket är visst "men ofta". Hörs mest hela tiden!



Visst är väl allt bättre än CSN, kan ju inte bli värre iaf.. Jag pluggade fyra år totalt, men första året jobbade jag extra, så då levde jag rätt gott ändå. Förhållandevis. Börjar du se slutet på tunneln, då? Låter som en riktigt skitlång utbildning... :P Hehe..



Har en ömsesidig silenttreatmentkväll med min sambo, jättemysigt.. Bäst att gå och lägga sig tror jag... Ha en bra torsdag!!

2009-03-25 @ 22:25:03
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0