Ny vecka, nytt jävelskap

Jag började dagen med att inte säga ett ord till Zlatan, men till mitt försvar så sa han inget till mig heller. Därför fortsatte jag den isande tystnaden när jag märkte att hans telefon ringde och han inte hörde det. HA! Rätt åt honom.
Ja, jag är lite sur på honom. Nej, jag kan inte bete mig som en "vuxen" människa och prata om det. Jag tänker sura tills han tycker min silent treatement är så jobbig så han bönar och ber om förlåtelse. Den här gången ska jag inte säga nåt först. Den här gången ska jag vinna! Hör du det Zlatan?! Nä, klart du inte gör. För jag säger ju ingenting till dig! HA!

Det här är ju en fantastiskt bra start på dagen!
Nu yoga, sen studera.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ojoj... vad har den stackarn gjort för ont?! Blir han för besvärlig får du väl slänga ner honom i ormgropen nedanför balkongen, med tvättstugemördaren och gänget!! ;)

2009-03-23 @ 17:07:03
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0