Pommes!

Det här är ju nästan lika stort uppbåd som när Parisa länkade till mig i ett inlägg. Vilken lycka det var. Jag saknar Parisa. Hon skrev utan tvekan den bästa bloggen jag har läst. Hoppas att någon är vettig nog att betala henne rejält för att gära någonting i den stilen igen, så hon kommer tillbaks. Jag kan bidra med en hundring i månaden, mer än så har jag inte råd med som den fattiga student jag är...
Hädanefter ska jag avsluta alla inlägg med sex, ormen i paradiset , stay-ups, blondinbella, per-robin, kissie, pelles personliga, gummistövlar, katrinsgoodiebag, linda rosing. För det verkar ju gå hem.

Kommentarer
Postat av: natta

nu kan du vinna smycke hos mig ;) puss

2009-03-18 @ 09:47:06
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0