Prestationsångest...

Nu när jag börjar bli större än blondinbella håller jag på att utveckla en ohälsosam dos av prestationsångest. Ormen i paradiset. Måste jag börja publicera dagens outfit och sminktips och sånt? Stay-ups. För jag är inte så jävla bra på sånt... Pelles personliga. Dessutom har jag ju valt att vara anonym, så jag kan ju inte lägga upp bilder på mig själv hur som helst! kissie. Det är självklart en dålig ursäkt, för att slippa fixa till sig och klä på sig snygga kläder. Gummistövlar.

Just nu skrotar jag runt i gråa velourbyxor som pga en tvättincident slutar ovanför fotknölarna. per-robin. Till detta har jag min stickade tröja, som jag prytt med diverse "färgklickar" för lite orginalitet. Sex. Skulle jag bli inlåst utan mat i den här outfiten hade jag klarat mig minst en vecka på de där färgklickarna... Linda Rosing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0