Så det kan gå...

Eftersom jag måste studera, så har min stackars hårt arbetande sambo fått gå och handla mat, som han dessutom står och tillagar nu. Under tiden han gör det så pluggar jag självklart. Inte. Istället sitter jag och Twittrar, bloggar, bloggsurfar och kommenterar. HA! Suck on that Zlatan! Så kan det gå när man är tillsammans med en ljygande, latmask till fuskare!

Det skulle ju vara rätt surt om han kom på mig, men än så länge har jag lyckats komma undan genom att ha boken i knät. Jag skulle ha varit orolig om jag inte visste hur dåligt minne han har. Han må veta om att jag bloggar och ha tittat på bloggen till och med, men han kommer för allt i världen inte ihåg adressen!

Fan va tragiskt att jag njuter av att lura honom på det här sättet. Hade min pappa vetat så hade han bara sagt:
"Den enda du lurar är dig själv!"

Det kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0