Sex, droger, rock'n'roll och långpromenad

Sedär. Inte nog med att jag gick upp på morgonen så gick jag dessutom ut och promenerade. Helt otroligt! Nu får jag bara inte få för mig att jag har varit duktig nog för hela dagen. För det har jag inte förrän jag har läst minst 250 sidor i någon Bourdieubok. En liten stund till ska jag vara nöjd med mig själv dock.

På långpromenaden följde Juliette and The Licks med. Det är fan inte ofta en kändis lyckas skapa sig en musikkarriär utan att vara en plastprodukt utan någon musikalisk talang. Här är ett recept på hur man lyckas, på riktigt. I receptet ingår alltså: Talang, scennärvaro, musikalisk begåvning, snygg klädstil och ett stort sjok allmän übercoolhet. Det här är alltså ingen Systrarna Graaf, Naomi Campbell eller Tyra Banks. Det är en jävligt grym rockstar med ett jävla grymt band. Tacka fan för att hon bestämde sig för att byta bana.






Jag vill bara poängtera att jag inte har satt igång att banta så ni inte får för er några dumheter. Precis som blondinbella så bantar jag inte för att jag vill inte vara en dålig förebild för unga tjejer när jag dricker, festar och exponerar mig själv och min kropp på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0