Tyst som i graven. Här kan jag dö litegrann.

Jaha, nähe. Det blev ju inte roligare än såhär. Eller det är inte roligare än så länge i alla fall. Katrin Zytomierska har inte skrivit nånting och Alex Schulman har postat nåt inlägg som han mycket troligt har putsat på under gårdagskvällen men väntat med att publicera av nån oförklarlig anledning. Så jävla ofta han försöker vara sådär vardagslustig nu för tiden o slänger in genomarbetade o förskrivna "alster". Tråkigt. Kan han inte bara va dryg och direkt. Det är mycket roligare. 

Själv ligger jag i sängen. Här ska jag stanna ett tag till. Jag somnade ju inte förrän vid sju så jag har inte fått sova så mycket. Nu känner jag dessutom förkylningen komma. Alldeles fantastiskt. Därför lämnar jag er med den här bilden, så ni ser hur fantastiskt det är med förkylningar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0